روياي مكتوب / محفل شعر و داستان

روياي مكتوب / محفل شعر و داستان

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۹ فروردين ۱۳۹۸
نشانه‌ها و دلايل ابتلا به هموروئيد

يكي از بيماري‌هاي مرتبط با يبوست كه در ناحيه مقعد بروز ميكند "هموروئيد" يا همان بواسير است. اين بيماري كه درجات مختلف آن در ميان افراد جامعه از شيوع زيادي دارد، به دليل خشكي بلندمدت مدفوع و فشار آوردن‌هاي مكرر بر مقعد براي خارج كردن مدفوع پديد مي‌آيد.

علائم و نشانه‌هاي بواسير (هموروئيد)

 مشاهده‌ خون هنگام اجابت مزاج؛ شايد براي شما اتفاق افتاده باشد كه با ديدن خون در هنگام دفع مدفوع يا بعد از آن نگران و مضطرب شده باشيد؛ خونريزي قرمز روشن ناحيه‌ مقعد به‌خصوص در هنگام اجابت مزاج از شايع‌ترين علائم ابتلا به بيماري بواسير يا هموروئيد است كه ابتدا بصورت قطره‌اي و در مراحل بعدي در حجم زيادتر بروز مي‌كند.

در انواع داخلي هموروئيد، ميزان خونريزي مي‌تواند آنقدر شديد شود كه فرد را در معرض كم‌خوني قرار ‌دهد؛ در مواردي، پزشكان پس از پيگيري دليل كم‌خوني شديد فرد، بيماري بواسير مخفي در او را كشف مي‌كنند.

در نظر داشته باشيد خونريزي مقعدي هميشه نشانه‌ بيماري ساده‌اي چون هموروئيد نيست و براي تشخيص آن از ساير بيماري‌هاي گوارشي نياز به پيگيري فوري دارد.

بيرون‌زدگي ضايعه‌اي در ناحيه‌ مقعد؛ ممكن است تورم عروق سياهرگي ناحيه‌ مقعد منجر به بيرون زدن بافت دريچه‌اي آن شود؛ ظاهر نامناسب و زشتي كه در نتيجه‌ي بيرون‌زدگي بافت داخل مقعدي بر روي سوراخ انتهايي دستگاه گوارش ايجاد مي‌شود باعث خجالت فرد از مطرح كردن بيماري خود با اعضاي خانواده يا پزشك است؛ شرمساري و ترس از سوء‌ظن ارتباطات جنسي نامتعارف از بزرگترين دلايل بي‌توجهي به اين بيماري است.

در هر حال اين بيماري با استفاده از روش‌هاي مختلف در طب سنتي قابل پيش‌گيري و البته درمان است؛ براي پيشگيري از بروز چنين بيماري بايد به مزاج خود توجه ويژه داشته باشيد و اگر اكنون به اين بيماري مبتلا شده‌ايد در نخستين گام با استفاده از داروهاي ساده‌اي مانند خاكشير، انجير، تخم شربتي و روغن زيتون نسبت به رفع يبوست دستگاه گوارش خود اقدام كنيد.

 

منبع: تابناك

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۲ فروردين ۱۳۹۸
چگونه بواسير را تشخيص دهيم؟

بواسير ( هموروئيد)

بواسير سياهرگ هاي گشادشده ( واريس ) در راست روده يا مقعد است. بواسير يا هموروئيد ممكن در داخل مجراي مقعدي (بواسير داخلي ) يا در دهانه مقعد (بواسير خارجي ) ايجاد شود. ممكن است بواسير سال ها وجود داشته باشد، اما با خونريزي به آن پي برده شود.

نشانه هاي بواسير چيست؟

  • درد، خارش، سوزش يا ترشحات مخاطي بعد از اجابت مزاج 
  • ديده شدن خون قرمز روش به صورت رگه هايي در اجابت مزاج يا اينكه به دنبال اجابت مزاج ، خون به مقدار كم چكه كند. 
  • التهاب و تورم در مقعد
  • وجود يك برجستگي در مقعد 
  • احساس اين كه پس از اجابت مزاج ، راست روده به طور كامل تخليه نشده باشد (اين حالت تنها در مورد بواسير بزرگ ديده مي شود).  

 بواسير هموروئيد

علائم بيماري بواسير 

 

منبع: نمناك

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۹ فروردين ۱۳۹۸
عوامل تشديد كننده كيست مويي

بديهي است عوامل متعددي مي تواند در بروز و يا تشديد بيماري كيست مويي دخيل باشند.
كم تحركي : با پيشرفت علم و صنعت در عصر حاضر بسياري از افراد ديگر تحرك لازم و كافي را ندارند. بنابراين شاهد افزايش آمار ابتلا به بيماري كيست مويي هستيم، چرا كه در هنگام بي تحركي و يا كم تحركي التهاب موجود سريع بروز خواهد كرد.هورمونال : اين مهم اغلب در دوران نوجواني و جواني اتفاق مي افتد كه باعث مي شود غدد ترشحي آن ناحيه فعال تر شود و بر اثر آن كيست مويي بزرگ تر شود.آنچه مسلم است در بروز بيماري كيست مويي بر اثر هورمونال، ميكروبي وارد بافت غده اي آن ناحيه مي شود و التهاب و تورم نيز به همراه دارد، اما بايد توجه داشت كه در اين شرايط فرد مبتلا ممكن است يا از طريق ترشحات موجود پي به بيماري خود ببرد و يا اينكه با يك تورم بزرگ و دردناك در ناحيه انتهاي ستون فقرات مواجه مي شوند چرا كه در اين صورت دريچه بسته شده است و تجمع ترشح و ميكروب حاصل شده و آبسه كرده است.

سالها تحقيق و پژوهش و تجربه ي درمان بيماران براي كلينيك نوين سرمايه ي ارزشمندي فراهم ساخت تا بتواند امروز با افتخار در زمره ي يكي از بهترين ها قرار بگيرد.
براي بهره مندي از خدمات طلايي اين مجموعه مي توانيد با اين مجموعه در ارتباط باشيد.

تلفن : 88871047-021 و 8180035-0919
نشاني : تهران، ميدان ونك، خ ملاصدرا، خ پرديس شرقي، ساختمان پرديسان، پلاك 14، طبقه 5


منبع: كلينيك نوين 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۹ فروردين ۱۳۹۸
انواع تابلوهاي تبليغاتي و انتخاب مكان مناسب براي نصب آنها

استفاده از تابلوهاي تبليغاتي يكي از متداول ترين راهكار هاي جذب مشتريان و معرفي كالاها و خدمات مي باشد، به خصوص نصب اين تابلو ها در محيط كار و سر در مغازه و فروشگاه ها به شدت در جذب مشتريان تاثيرگذار است زيرا عابران مي توانند با يك نگاه و برداشت مفهوم تابلو از خدماتي كه ارائه مي دهيد آگاه شده و جذب كار شما شود. صنعت  تابلوسازي امروزه از تنوع و زيبايي فوق العاده اي برخوردار است و از متريال و طراحي هاي متنوعي براي ساخت اين نوع تابلوهاي استفاده مي شود.

انواع تابلوهاي تبليغاتي

انواع تابلو هاي تبليغاتي به اين شرح است :

  • تابلوهاي فلكسي : در اين مدل تابلو ها از رويه هاي فلكس براي ساخت تابلو استفاده مي شود و در زير آن نيز مهتابي نصب مي شود. ويژگي تابلوهاي فلكسي اين است كه پس از طي مدتي مي توان رويه فلكس را با طرحي جديد تر جايگزين نمود.

  • چلنيوم : اين نوع از تابلوها با رويه اي از جنس فلكسي گلاس و لبه هاي تابلو چلنيوم يا آلياژ آلومينيوم توليد مي شود. اين تابلو بسيار زيبا مي تواند جلوه اي متفاوت به محيط كار شما ببخشد. براي ساخت اين تابلوهاي از دستگاه هاي ليزر و cnc استفاده مي شود. اين تابلوها را مي توان به صورت چلنيوم ستاره اي، پانچي يا الماس نيز يافت كه در اين حالت لبه هاي حروف پانچ شده است و با عبور نور از آنها تابلو زيباتر ديده ميشود.

  • حروف برجسته پلاستيك سه بعدي وكيوم : اين نوع تابلو شامل طرح هاي متنوع، زيبا و فانتزي است.

  • تابلوهاي رينگي : اين نوع از تابلو ها تركيبي از پلاستيك و فلز هستند استفاده از پلاستيك باعث شده فضايي جهت عبور نور وجود داشته باشد.

  • تابلوهاي فلزي : حروف برجسته اين نوع تابلو ها از نوع فلز بوده و نور را از خود عبور نمي دهد . براي نصب اين نوع حروف از زمينه هاي استفاده مي كنند كه با حروف كمي فاصله داشته باشد و تا در آن محيط لامپ هاي smd قرار گيرند.

  • حروف استيل : انواع حروف با جنس هاي حروف استيل طلايي براق، طلايي خش دار، نقره اي براق، نقره اي خش دار، دودي و مسي در اين دسته قرار مي گيرند.

انتخاب مكان مناسب براي نصب تابلو تبليغاتي

براي نصب تابلوهاي تبليغاتي نكات زير را در نظر داشته باشيد :

  • انتخاب محيطي مناسب و قابل رويت براي نصب بيلبورد

  • نصب در ارتفاع مناسب

  • مكاني را انتخاب نماييد كه مانعي بر سر راه بيلبورد نباشد.

  • نزديك بودن محل بيلبورد با محل كار شما

  • در نظر گرفتن مسير و شرايط رقبا

منبع http://www.nikantnt.com/

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

[ ۱ ]

 
 

 


معرفي وبلاگ




شعر، شعر عاشقانه، داستان، داستان كوتاه، رمان، رمان عاشقانه



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

مرداد ۱۴۰۱
شهريور ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
آبان ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي
سئو
ساخت وبلاگ
كلينيك نوين
ونك ليزر
كلينيك اچ پي وي
فيلم عمل بواسير
كولون
كلينيك عابديان
برقكار سيار
ويزيت پزشك در منزل
زگيل تناسلي زنان





 



[ ساخت وبلاگ ]