روياي مكتوب / محفل شعر و داستان

روياي مكتوب / محفل شعر و داستان

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۶ بهمن ۱۳۹۸
درمان هموروئيد با ليزر چيست؟

بيماري بواسير يا هموروئيد بيماري غير واگيرداري است كه شيوع آن به شدت رو به افزايش است. اين بيماري در واقع متورم شدن و گشاد شدن سياهرگ هاي داخل كانال مقعد در اثر اعمال فشار است.

اين بيماري با راهكار هاي مختلفي قابل درمان است، ولي هيچ يك از اين روشهاي به اندازه درمان با ليزر تاثيرگذار نخواهند بود. اگر مي خواهيد با اين روش درماني آشنايي يابيد تا انتها همراه ما باشيد و همينطور ميتوانيد از مركز دكتر بيژن عابديان جهت مشاوره و راهنمايي كارشناسان بهرمند شويد:

ليزر بواسير چيست؟

درمان بواسير با ليزر روشي سريع و قطعي براي درمان اين بيماري است. معمولاً از دو نوع ليزر براي درمان اين بيماري استفاده مي شود. تا بافت هموروئيدي و متورم از مقعد خارج شود.

 -  ليزر مادون قرمز يا IRC است كه براي درمان هموروئيد هاي اوليه درجه يك و دو كاربرد دارد. با تابش اين ليزر بر روي رگ آسيب ديده، رگ منقبض و سپس منبسط مي شود. در نتيجه ي اين امر جريان خونرساني به آن قطع گرديده و باعث مي شود، بافت آسيب ديده از بين برود.

- ليزر CO2 است كه در درمان هموروئيدهاي پرولاپس شده و پيشرفته به كار مي رود. در اين روش از ليزر براي برش موضع آسيب ديده استفاده مي شود. اما استفاده از ليزر به جاي تيغ جراحي موجب مي شود، آسيب كمتري به بافت هاي اطراف آن وارد شده و رگ هاي آسيب ديده همزمان ترميم مي شوند تا از خونريزي جلوگيري شود.

ليزر بواسير معمولاً و به جز مواد خاص در مطب پزشك متخصص و بدون نياز به بيهوشي انجام مي شود. تنها در برخي موارد به بيمار بي حسي تزريق مي شود. معمولاً درمان در كمتر از 30 دقيقه به اتمام رسيده و بيمار در طول ليزر درماني دردي را احساس نخواهد كرد. بيماراني كه با اين روش درمان مي شوند، غالباً نيازي به پانسمان و يا تامپون نداشته و درد سر و دردهاي مربوط به تعويض پانسمان را تجربه نمي كنند. پس از اتمام درمان بيمار مي تواند به محيط كار و يا منزل بازگردد. اما به سبب اثرات داروي بي حسي بهتر است، يك نفر همراه بيمار باشد.

دوره نقاهت پس از اين درمان كوتاه است و معمولاً بيمار در طي يك هفته الي 10 روز به بهبودي كامل مي رسد. البته در اين دوران لازم است، از زخم خود به خوبي مراقبت نمايد و نسبت به بهداشت موضع حساس باشد.

ليزر درماني روشي قطعي محسوب مي شود كه بيماري شما را به طور كامل ريشه كن مي كند، اما در نظر داشته باشيد، ليزر در صورتي موثر است كه خود فرد نيز براي درمان اقداماتي را انجام دهد. به علاوه مهارت پزشك كه اين درمان را انجام ميدهد نيز در نتيجه از درمان تاثير گذار است. از مزاياي اين درمان در مقايسه با ديگر روشهاي درماني مي توانيم به اين موارد اشاره كنيم.

  • درماني سرپايي و سريع

  • بدون ايجاد حس درد و يا خونريزي

  • بهبودي كامل و سريع با دوره نقاهت كوتاه

  • درمان قطعي با از بين بردن كامل بافت بواسيري

  • بدون ايجاد عوارض خطرناك نظير عفونت و التهاب

  • بدون ايجاد خطا و آسيب به نواحي اطراف بافت آسيب ديده

  • هزينه مناسب نسبت به ديگر روشهاي جراحي

  • مناسب براي خانم هايي كه نسبت به جاي ماندن زخم و اسكار جراحي حساس هستند.

خلاصه اي از مقاله بررسي مزايا و معايب درمان هموروئيد با ليزر، سايت فردا نيوز

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ




شعر، شعر عاشقانه، داستان، داستان كوتاه، رمان، رمان عاشقانه



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

مرداد ۱۴۰۱
شهريور ۱۳۹۹
ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸
آبان ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي
سئو
ساخت وبلاگ
كلينيك نوين
ونك ليزر
كلينيك اچ پي وي
فيلم عمل بواسير
كولون
كلينيك عابديان
برقكار سيار
ويزيت پزشك در منزل
زگيل تناسلي زنان





 



[ ساخت وبلاگ ]